Jdi na obsah Jdi na menu
 


Oblivion

 

 

Pro jejich zadávání vyvolejte konzoli (standardně klávesou [~]) a pište do ní následující kódy:

 

tgm - nesmrtelnost

tcl - létání (procházení zdí)

unlock - odemkne zaměřený předmět

lock x - místo "x" napište úroveň, na jakou se zamkne zaměřený předmět (1-100)

kill - zabití zaměřené věci / tvora

help - vyvolá seznam příkazů (nápovědu)

AdvLevel - zvýší level postavy

AdvSkill - zvýší úroveň skillu

psb - všechna kouzla

modpcs [skill], [počet] - přidá danému skillu daný počet bodů

modpca [vlastnost], [počet] - přidá dané vlastnosti

daný počet bodů

player.additem [kód předmětu] - vytvoří zadaný předmět.

SetPCInfamy - nastaví hráčovu ostudu na základní

SetWeather (sw) - nastaví specifikované počasí

ForceTakeCover (TakeCover) - jednotky se budou krýt po dobu nastaveného času

ForceActorValue (ForceAV) - provede modav XXX (hodnota - getav XXX), [player.forceav luck 25]

ModPCSkill (ModPCS) - upraví zvolenou hráčovu dovednost, [modpcs Blunt, 10]

ModPCAttribute (ModPCA) - upraví zvolenou hráčovu vlastnost, [modpca luck, 10]

GetBaseActorValue (GetBaseAV) - dostanete základní hodnotu

dané vlastnosti či skillu, [player.getbaseav luck]

IsOwner - získáte do vlastnictví vybranou věc

IsCellOwner - získáte do vlastnictví vybranou věc

ForceWeather (fw) - nastaví specifikované počasí, bez přechodu

SetScale - nastaví měřítko pro nějaký objekt

ModScale - změní měřítko nějakého objektu

SetIgnoreFriendlyHits (sifh) -> nastaví, zda si nějaká postava nebude všímat přátelských zásahů (0-ne, 1-ano)

GetIgnoreFriendlyHits (hifh) - zobrazí, zda postava ignoruje přátelské zásahy

PurgeCellBuffers (pcb) - vynutí smazání všech nespojených buněk v buňkové vyrovnávací paměti

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář